Igra ima pomembno vlogo pri učenju predšolskega otroka
na različnih področjih.
Preko igre se otrok poveže sam s seboj, s svojim notranjim svetom doživetij, domišljije, čustev ter lastnih izkušenj. Igra je podrejena določeni stopnji telesnega, socialnega, čustvenega in miselnega razvoja posameznika, kar pomeni, da se otroci želijo igrati tiste igre, ki jim pomenijo razvojno-psihološki izziv. Igra omogoča tudi spodbujanje otrokovega socialnega, čustvenega, telesnega in kognitivnega razvoja. Igro razumemo kot spontano dejavnost, ki jo otrok izbira sam in pri kateri končni cilj (izdelek) ni bistven.
V LETOŠNJEM ŠOLKEM LETU NAS BO SPREMLJALA
“BIBA METKA”,
KI NAM BO SKUPAJ Z MILENO IN SAŠO POMAGALA,
DA BOMO PREKO IGRE
SPOZNAVALI, IZKUSILI, PREIZKUŠALI,SE NAUČILI
“NAREDITI SAMI”….